ارائه یک دوره برنامه آموزش ترکیبی وبررسی اثرات شناختی آن بر دانشجویان
|
لیلی مصلی نژاد*، احمد علی پور، بهمن زندی، حسین زارع، سید محمد شیری |
وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی |
|
چکیده: (2722 مشاهده) |
این مقاله فاقد چکیده میباشد. |
|
واژههای کلیدی: یادگیری ترکیبی، سبک اسناد، ابعاد شخصیتی - پیشرفت تحصیلی دانشجو- |
|
متن کامل [PDF 182 kb]
(587 دریافت)
|
نوع مطالعه: پژوهشي |
موضوع مقاله:
سایر دریافت: 1395/3/5 | ویرایش نهایی: 1396/12/14 | پذیرش: 1395/3/5
|
|
|
|
|
ارسال نظر درباره این مقاله |
|
|